Top gustări sănătoase

Data: 05.12.2012
Top gustări sănătoase

Oricât de mult am ține la silueta noastră și oricât de atenți am fi la ce mâncăm, tot mai suntem atrași de mici gustări între mese. Gustările dintre mese nu trebuie să le eliminăm complet ci să înlocuim doar cu gustări organice și sănătoase.

O regulă importantă a alimentației  ar fi să mâncăm mai multe mese mici pe zi. Evident, micul dejun este cea mai importantă masă, chiar dacă mulți din noi îl ignorăm. Este important să eliminăm din alimentație chipsurile, sucul, ciocolata în exces și diferitele produse care nu sunt prea sănătoase pentru noi dar pe care ne face o deosebită plăcere să le savurăm.

Le-am putea înlocui cu fructe și legume. Acestea conțin vitamine, minerale, fibre care ne ajută organismul să se mențină sănătos. Trebuie să ținem minte și faptul că sucurile din fructe și legume sunt foarte sănătoase. De asemenea, poți prepara și salate de fructe apetisante.

Mesele pe bază de cereale sunt tot o sugestie sănătoasă de gustare. Mai poți încerca și nuci sau semințe pentru un păr lucios și o piele sănătoasă, plus fistic, migdale, alune de pădure și arahide. Acestea pot înlocui chipsurile pe care le ronțăi de obicei în timpul unui film. Nu evita produsele lactate – un pahar de lapte sau un iaurt îți pot ține de foame și sunt bogate în calciu.

Deci puteți alege să savurați între mese biscuiți, iaurturi, fructe proaspete, alune, arahide, legume crude, lapte sau combinații între acestea pentru a avea o viață sănătoasă.

Comentariul tau