Sportul la noi acasă

Data: 29.01.2013
Sportul la noi acasă

Cu toţii ne dorim să avem trupuri perfecte şi facem numeroase sacrificii pentru a ajunge acolo. Dar nu avem întotdeauna timp şi resurse să mergem la sală sau să angajăm un antrenor profesionist. Din fericire, putem face sport şi acasă. Putem face sport chiar fără aparate şi ne putem ţine în formă zi de zi. Mai avem nevoie doar de voinţă.

În primul rând, alergatul este vital, nu trebuie să alergăm neapărat pe bandă ci pur şi simplu să ne punem pantof ii de sport în picioare şi să o luăm la fugă în jurul blocului. Mergi cu rolele sau cu bicicleta când vremea ţine cu tine, urcă scările, sari coarda afară sau plimbă-te până la servici, chiar şi mersul pe jos face minuni!

Nu avem nevoie de aparate pentru a face abdomene, le putem face în stilul clasic, pe jos, ridicându-ne trunchiul.  Putem improviza aparate pentru orice exerciţiu şi, oricum, există numeroase programe sportive care îţi lucrează muşchii şi fără aparate. Exerciţii fizice fără aparate ajutătoare pot fi: încălzirea, genuflexiunile, alergatul pe loc, abdomenele, yoga, stretching-ul, săritul pe loc, flotările, poziţia de plank etc.

Trebuie să ţii minte nişte sfaturi dacă te decizi să faci sport acasă:

  • alege momentul potrivit: seara sau când nu este nimeni acasă să te întrerupă
  • închide-te în cameră: nu cred că vrei să intre copiii tăi sau căţelul să tragă de tine
  • gândeşte-te bine la ce zone ale corpului vrei să lucrezi şi caută-ţi exerciţii pe internet
  • încălzeşte-te înainte să faci exerciţii
  • asigută-te că eşti echipat/ă corespunzător pentru sport
  • fi organizat şi creează-ţi un program prestabilit
  • pune-ţi muzică, sportul şi muzica merg bine împreună
  • nu renunţa, ţine-te de sport oricât de greu ar fi, automotivează-te
  • bea multă apă
  • nu întrerupe programul de sport atunci când oboseşti

Dacă chiar vrei să-ţi cumperi accesorii care să te ajute să faci sport într-un mod eficient acasă, începe prin achiziţionarea următoarelor obiecte: coardă elastică, gantere, saltea, minge medicală, pedometru, bicicletă de apartament. Nu uita că motivaţia este ingredientul cheie în sport şi nu-ţi uita obiectivele. Spor la sport!

Comentariul tau