Gustări sănătoase

Data: 05.06.2013
Gustări sănătoase

Credem că pentru mulți este o problemă pofta de gustări care apare între mese. După 2-3 ore de la masă simțim nevoia de a ronțăi câte ceva, fie sărat fie dulce. Ne uităm la un film, parcă ar merge bine niște popcorn, chipsuri, ciocolată și eventual și un suc carbogazos. Ei bine, aceste gustări sunt adevărate bombe calorice. Și nu doar că afectează silueta, dar ne afectează și sănătatea. De aceea vă propunem câteva alternative mai sănătoase.

Sandwich de căpșune cu brânză

  • o lingură de brânză cu conținut scăzut de grăsime,
  • un vârf de lingură de miere,
  • 2 felii foarte subțiri de pâine integrală,
  • 3 căpșune mari
  • puțină coajă de portocală rasă
  • combinați brânza, mierea și coaja de portocale într-un bol,
  • ungeți pâinea și adăugați feliile de căpșune

Este o gustare sănătoase care nu cnține mai mult de 140 de calorii și în plus conține vitamina C.

Shake de banane și căpșune

  • congelați 3-4 căpșune mari câteva ore înainte,
  • puneți-le la blender după ce le scoateți din congelator până se fac pastă,
  • peste adăugați o cană de lapte de soia,
  • o banană curățată și tăiată feli,
  • 1 lingură de miere,
  • 100 g de tofu (stoarsă),
  • două linguri de zeamă de lămâie

Gustrare poate fi servită imediat sau pusă la frigider și consumată mai târziu. Este foarte hrănitoare și poate fi consumată chiar și la micul dejun, conține doar 200 de calorii.

Sunt două alternative sănătoase, ușor de făcut. Iar în cazul în care chiar nu aveți timp și vreți ceva mai sărat, pregătiți un bol cu migdale, alune de acaju și fistic.

Poftă bună!

Comentariul tau