O piele sănătoasa cu o alimentație echilibrată

Data: 07.06.2013
O piele sănătoasa cu o alimentație echilibrată

Frumusețea pielii, de la aspect la elasticitate, hidratare, strălucire și multe altele, toate depind și de alimentația pe care o avem. În funcție de ce mâncăm și cum mâncăm organismul nostru își creează sisteme de apărare și reacționează în mod diferit. Pielea este locul cel mai vizibil în care se observă efectele negative ale unei alimentații necorespunzătoare. Semnalele pe care el primim în acest caz sunt piele uscată, celulită, vergeturi, varice și riduri. Sunt semne inestetice de care cu toții ne dorim să scăpăm dar neglijăm aspectul care poate să le prevină: alimentația.

Care sunt factorii decisivi în alimentație pentru o piele frumoasă

Consumul insuficient de apă – știm că ați auzit fraza asta de nenumărate ori, însă este cât se poate de important și în acest caz. Apa ajută la eliminarea toxinelor, la reglarea digestiei, redă elasticitate pielii și ne hidratează toate organele. Așa că nu mai ignorați mesajul  legat de consumul a minim 2 litri de apă pe zi, pentru că în lipsa apei până și pielea va îmbătrâni prematur și va  primi un aspect nesănătos.

Consumul insuficient de fibre – un element cheie în alimentația zilnică. În medie s-a constatat că un om consumă 12 g de fibre pe zi. Cantitățiile ideale sunt de  38 g pentru bărbații cu vârsta cuprinsă între 19-50 de ani, iar pentru femeiile de aceeași vârstă 25 g. Încercați să țineți cont de aceste cantități și veți vedea că pielea va avea un aspect mai sănătos.

Ce alimente sunt recomandate pentru îmbunătățirea aspectului pielii?

  • merele
  • cereale integrale
  • conopidă
  • nuci, semințe și fructe uscate bogate în fibre.

Voi cum vă ajutați pielea să-și păstreze sănătatea?

 

Comentariul tau